våran dag

Igen har vi glömt den. I fredags hade vi 1 år och 8 månader. ♥ Och det kom vi på idag, så vi ska göra nåt mysigt av den här dagen ist. Laga någon god middag, kanske se en bra film och bara hålla om varandra och mysa.
Vi hade tänkt att kanske gå på bio och se Snabba Cash eller kanske Avatar. Men.. nä, det går så svårt. Jag måste springa o kissa hela tiden, sen klarar mig kropp inte av att sitta i en biostol en hel film.
Så vi kör på hemma mys!

Nästa gång vi har våran dag så har vi vårat lilla hjärta här med oss, helt otroligt.
På sätt o vis så känns det ju som att vi har väntat en hel evighet på att tiden skulle komma, men samtidigt så har det gått så himla snabbt. Så länge sen var det väl inte jag slog in ett possitivt gravtest i ett paket och gav till Nils? Jag tycker inte det känns som snart 9 månader iaf, 4 på sin höjd! Konstigt hur olika tiden kan kännas..




Love you.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Menmikka det gör ingenting om vi glömmer sånt nu ju, ni har varit tillsammans så länge nu så då är det ju bättre o mer speciellt att bara fira årsdagar, och kanske halvårs dagar ju =)

2010-01-26 @ 09:43:41
URL: http://fuglyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0