sömn

Huvvaligen för detta dygn!

Kunde aldrig somna igår, fick mig 30 minuters sömn - på sin höjd! Så efter mötet hos Bm i morse så gick jag och la mig. Sov till typ nyss, så nu har jag iaf fått i mig lite sömn. Men trött är jag då aboslut fortfarande!


Nu har jag allting ogjort dessutom. Djuren ska få middag, städningen ska göras, disken blir nog inte ren av sig själv, och sängen lär nog inte bädda sig själv heller. Samma sak gäller middagen.
Och jag vill inte göra annat än gå tillbaka till sovrummet och lägga mig igen..

Pannkaka blir det på middagsbordet idag!


Kommentarer
Postat av: Marcela



Då kan du ringa till skellefteå komun 0910735000

så säger du att du vill byta tunna till en större grön då kommer sopbilen med en till er : )

Jo tänkte ju göra det men nu finns dom bara kvar i S!!!!....daniels fel bara för han sa att vi skulle vänta med att beställa den!!....men men hittar väl aknske nån annan, Vi är ju bjudna på brölopp & då måste man ju ha nå fina kläder på sig :)

2010-01-22 @ 10:22:14
URL: http://marcelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0