serie tittande mitt i natten



Ja, det känns nästan lite så faktiskt.


Visst, jag har visseligen hemskt svårt för att sova numera. Men jag måste erkänna att dom här 2 senaste nätterna är det inte det ständiga toalett besöken som hållit mig vaken, utan serier. Om jag sov på nätterna så skulle jag kanske känna lite mera ork till att göra nåt på dagarna? Jag ska sluta. Jag ska inte maraton se mitt i nätterna. Jag kan spara alla dessa Heroes avsnitt till BB vistelsen, har hört att det kan vara en mkt god idé att packa med sig datorn, och det är ju till en fördel om det finns nåt att se på då också.

Men nu ska jag klaga på att det är tusen miljoner grader i detta sovrum! Och Nisse ligger inlindad i sitt täcke. Hur klara han av det? Jag håller på svettas bort. Ska smyg öppna fönstret en liten stund så det kommer in lite frisk luft iaf. Då kanske jag med kan sova sen:)

Jag undrar hur det ska gå i sommar, hur ska man överleva i detta hus då tro? Jag skulle tippa på att vi skaffar oss en AC. För jag minns hur det kändes när vi var här och höll på med renoveringen, och då hade vi ändå öppet alla fönster. Inte en chans att jag har öppet alla fönster igen, det kryllar av spindlar här och det är nog så jobbigt med at stöta på dom ute överallt. Inne vill jag iaf försöka få ha någorlunda spindelfritt. Men som sagt vi får se, så himla dyrt är det ju inte, och det vore skönt.

Kom just på en grej, jag köpte mig just en parfym på Tradera, eftersom att den inte går att beställa nånstans, den går inte att köpa på nån affär i stan. Och sen fanns den så snällt på Tradera för en hunka, så då köpte jag den! Ska betala imorn eller nåt, så jag hoppas den dyker upp i slutet av veckan nångång!:)



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Okej, nu ska jag börja svara i andras bloggar, det är nog faktiskt lättare så :)

Och då kan jag ju komma med detta, lite sena svar: I Skytten är min sambos bästa kompis Gustaf med. Om du minns en scen då en kille blir tatuerad på armen, sen säger Özz Nûjen att "nu är du en av oss", sen skakar de hand? Gustaf är killen som blir tatuerad! Han syns i en av de sista scenerna med "gänget" också, då de har en fest och den unga pojken kommer dit, du vet. Ingen stor roll, men man lägger märke till honom i alla fall :)

2010-01-26 @ 12:15:30
URL: http://sidekickbloggen.blogg.se/
Postat av: jessica

är du säker på att den inte går tt köpa nånstans? Jag tror jag har sett den i skell. hade den därnär jag var liten så den läggs på minnet .

2010-01-26 @ 21:33:47
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0