rubrik

 


Eftersom att jag inte får äta varken chips eller godis så har det blivit en hel del frukt, och nu är jag inne på vindruvor. Det är så fantastiskt gott!:) När man just ätit middag och behöver nåt sött, eller när man just vaknat och känner ett enormt sug efter något sött. Då är dom allt bra dessa vindruvor vill jag lova!:)
Men nog smakar det ännu mer fantastiskt med en påse karra! Men jag vill som sagt inte gå upp så mycket mer i vikt innan förlossningen, 25 kilo är mer än nog! Men jag ska fira med en stor skål godis när bebis är kommen till oss:) Sen ska jag återgå till nyttigheten igen. Jag får ju inte banta så länge som jag ammar, men jag behöver ju inte fläska på för det.


Måste nog erkänna att jag fortfarande inte tagit hand om tvätten. Visst borde man skämmas?
Jag lagade middag (ost & broccoli soppa med champinjoner) och efter den var uppäten så skulle jag bara krypa ner brevid älskot mitt och kramas en liten stund. Först somnade han, sen jag!:p Och nu är klockan 19.40 och vi har ovarit ute på promenad!
Så jag ska ta hand om tvätten & disken, sen ut på en promenad. Efter det är gjort så blir det att se film, tror nog det bli "I Love You Man".





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0