noll sömn



Ja få se nu då, hur många timmar har jag sovit inatt då? 2 kanske?
Blir helt allvarligt vansinnig på det här, att bara ligga o blunda, blunda och blunda utan att det händer nåt. Varför får jag aldrig sova? Varför ska det vara så förbannat jävla svårt?
Men när det inte går att somna på natten så tänker man att det kanske ska gå o somna på morgonen iaf. Haha fetglöm! Det finns inte en chans, för då ska antingen hunden börja skälla för att han är hjärndöd i skallen och önskar sig ett liv i himlen ist. Eller så ska ena katten börja skrika bakom dörren för att han har samma önskan.
Sen har vi ju dessa underbara idiotfåglar som sitter på övervåningen o skriker o sjunger så fort det är morgon o Nisse är hemma. Det är som att dom tror att bara för att han är hemma när klckan är 09.00 så ska han plocka ner dom om dom visar att dom är supervakna.
Jag föredrar dom tysta djuren, Algot och Sixten. Resten kan ju bara flytta eller nåt, jag bryr mig inte. Inte idag, inte nu. För nu är jag endast förbannad och less.

Jag ska till Sannabanan idag, hade sett fram emot en trevligare start på dagen än såhär faktiskt. Jag trodde jag skulle få somna tidigt, vakna utvilad och åka till henne vid lunch.

 

 

 


Verkar inte som att min planering höll. Jag måste lägga mig o försöka sova, igen. Inte för att jag vill eller tror att det ger nåt, men för att om jag ska fara in o föda barn så underlättar det kanske om jag har fått mer än 2 oroliga timmars sömn.
Men jag tänker inte blunda längre än till 12.

Så jävla arg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0