natt.natt.natt

Nisse har somnat före mig, som vanligt:) Nä men jag känner att jag inte riktigt kan sova. Så himla många tankar som irrar runt i huvudet, sen är jag inte så himla trött heller.

Bebisen bråkar med mina revben hela tiden, gör ont som satan vill jag lova. Sen blir det tugnt o andas hela hela tiden. Jag är så himelens less. Att vara hög gravid känns.
Jag vill så hemskt hemskt gärna att bebisen ska komma ut nu! Så jag ber er värkar, kom igen och sätt igång då!!

Det mesta hemma är väl som fixat, har kvar att handla lakan till vaggan och vagnen, en kudde, bröstpump och en amnings bh. Annars tror jag nog att allt vi behöver nu är på sin rätta plats! Vaggan har vi inte fått hit än, men jag tror den dyker upp när som helst!:)
Sen skulle vi faktiskt även haft oss en byrå, men det verkar inte finnas nån någonstans. Dom är så små alla som finns tillgängliga nu. Jag vet att det finns en på Ikea som skulle passa perfa, men det känns så dyrt att köpa en ny. Jag hade hoppats på att hitta en billig på blocket som jag bara behöver måla om och kanske köpa nya knoppar till.
Får hoppas det dyker upp nåt snart!

Sen har vi ju hallen som jag absolut inte är nöjd med, byrån vi har där faller sönder dagligen. Hatthyllan är ful och likaså skostället! Har hittat möbler på Jysk som skulle sitta perfa där, men det sitter som sagt i pengarna. Inte för att det kostar så överdrivet mycket, men tillräckligt för att det ska klassas som för mkt, just nu.

Men en sak som jag iaf tror vi har råd med är en vägg dekor till vardagsrummet, den hittade jag på tradera. Ska se imorgon om jag vinner den! Det håller vi tummarna för!



Nog om dekoration.

Helgen, hur har den sett ut.
Nils var hemma och var supersjuk i Fredags, förkylning så det stod det härliga till vill jag lova. Man hörde knappt vad han sa. Jag tycker inte att det är kul när han är sjuk, men lite mysigt tycker jag det är att få pyssla om och ta hand om. Men nu är han frisk!:)
Lördagen spenderade vi hos Leif & Yvonne, käka suring och såg lite tv!
Och nu Söndag, vet typ inte vad som har hänt idag. Vi fick skoter besök på morgonen, av Rickard & Peter - oväntat måjatro! Blev lite förvånad när det började rulla upp skotrar på gården.
Sen gick vi på promenad, och jag var så glad över att jag för en gångs skull kunde gå en hel! 1 timme och 30 min ungefär. Hur skönt som helst. Hoppas det går lika bra imorgon!:)

Ska sätta mig vid blocket och leta en billig mp3, om jag inte hittar en ännu billigare inne i stan nån dag i veckan kanske. Kommer ju att bli en hel del promenader när bebis har kommit, då skulle det kännas skönt att ha musik med sig!:) Men det finns säkert på clas ohlsson för en tvåhunka ellernå:)


Kollade just upp och såg att jag har skrivit en hel massa, mestadels strunt dock. Men det är väl det man har bloggen till för. Iaf jag. Skriva strund och ostrunt.






Jag har känt mig depp idag, eller inte depp, konstig på nå vis. Överkänslig, mot det deprimerande hållet kanske. Jag vet inte vad det är. Helt plötsligt känner jag mig ledsen, kanske är det graviditeten som gör det. Alla hormoner som är överallt. Kanske..?
Jag är så himla glad att jag har min Nils, det här skulle aldrig ha gått utan honom. Han har funnits och finns där hela tiden och är så himla underbar. Alla hjärtan till han! ♥


Nu börjar klockan bli en hel massa och jag har osomnat! Ska nog lägga mig.

Natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0