lets dance



Let´s Dance och frukt ikväll. Nisse var rar o köpte en chipspåse till mig, Icas dillchips. Jag tänkte ha en chipskväll ikväll, hade itne tänkt äta nåt förän bebis är här. Men då kom jag på att tänk om bebis är allergisk mot allt i världen typ, bebisar har ju en förmåga att vara det. Så då kanske jag skulle äta ikväll:) Men när jag tänker efter så är jag inte så sugen. Så det blir nog frukt ikväll med:)



Imorn så ska jag till Sannabanan, (jag vet inte varför jag kallar henne för Sannabanan hela tiden) Maria kanske också skulle fara dit. Vore ju trevligt! Vill gärna kramas med hennes lilla bebis lite!:) Kanske lite med Maria med!

Se här så fint jag fick av min rara dam sist jag var dit.





Honelago!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0