handlar dagen




Den dagen blev idag! Jag vet inte vad vi ska handla, jag har ingen idé på maträtter. Finns inte så mycket jag är sugen på. Mest majskolvar och champinjoner. Men det kan man ju liksom inte äta varje dag. Kan ju kännas lite trist. Men jag ska iaf handla en hel massa grönsaker och frukt.
Kanske ska ha en paj vecka? Olika grönsakspajer, en för varje dag? Kan ju vara en idé. Ska fundera på den en stund.
Sen skulle jag vilja svänga förbi Rusta och tvär handla 2 rullar tapet. Så vi kan ta hit barbordet, sätta upp en lampa och sen införskaffa lite stolar. Skulle kännas mycket trevligare där uppe då. :) Men vi får se vad tiden säger.

Lennart håller på och dissar sin mat, han tror att jag ska stoppa dit nåt lite extra gott, annars matvägrar han. Men då får han matvägra. Han är så ful också, för varje gång jag ställer mig upp och närmar mig kylen så kommer han, ställer sig vid sin matskål och sneglar ner i maten sen på mig och sen går han därifrån. Men det blir inga godsaker i maten.
Äter han inte upp innan vi ska in till stan så får han vara utan tills vi kommer hem igen. Då har vi en ny mat att servera den kräsna herren. Sannabanan tipsade om en jätte bra mat som hon har till sina hundar. Den består av endast naturliga ingredienser, sen är priset helt ok och det är ju bra!

 

 






Den blire!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0