Film ikväll!

       


Vilken ska det bli tro?



Jag ska egentligen hänga tvätt och laga mat i detta nu. Men jag är så opeppad på båda så jag tänkte strunta i det en stund till, bara för att vara trottsa mig själv!
Har inte ens bestämt vad det blir för mat till middag, jag vill ha majskolvar. Och kanske lite champs? Det är kanske det jag ska göra! Men vad att laga till, alltid ska man måsta ha nåt till.

Nisse är snart på väg hem, jag bad han att stanna på djuraffären för att handla en leksak till Lennon och lite nytt foder till the cats igen! Sen ett snabb stop på nån mataffär för att inhandla vindruvor och majskolvar då så klart!:) Han är allt bra snäll den där Nils! ♥


Jag känner hur kul det är att skriva i bloggen igen, jag har absolut inte ett vettigt ord att skriva ner men ändå så känns det som att jag borde skriva hela tiden! Mycket blogg tid att ta igen!
Önskar bara att jag kunde fixa en snygg design, att jag kunde hitta nån som ville göra en åt mig. För jag orkar verkligen inte själv, är så jobbigt o tar en sån himla tid! Jag är för lat för det helt enkelt!


Men nu är det på allvar dags att ta itu med tvätt + mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0