aj i halsen

Det är så irriterande med halsont när det inte ska gå o svälja. Tur det oftast brukar ge sig när man varit vaken ett tag. Inte för att jag ska vara vaken ett tag från och med nu, men sen när jag kliver upp.
Jag ska gå tillbaka till sängen o lägga mig strax. Vaknade av skrik Torsten, sen klev Nisse upp spårat tidigt! Han ska ut med skotern idag halv 10 så han är väl inte så dåligt peppad skulle jag tro!;p Men kvart över sju är väl lite att ta i?;p Är man peppad så är man väl!

Jag är så otroligt lättväckt nu, inte bara det att jag vaknar till av alla ljud, jag blir helt vaken av allt, och hur trött jag än är så blir det alltid supersvårt att somna om. Det är väl också en träning inför bebisen, har jag hört.

Nu ska jag lägga mig igen, skulle egentligen bara upp för att kika om när auktionen på tradera går ut idag, och det är inte förän nio tiden ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0