ah

Ja happ, återigen kväll. Trött? Svar nej.
Men jag ska upp super tidigt imorn o fara till Bm, så det vore snällt om John Blund kunde komma o strö lite medel i mina ögon.

Hade tänkt att jag kanske skulle flänga förbi Sanna en stund imorn, men det beror helt o hållet på om jag tar mig tillbaka in till staden. Annars har jag tänkt boka in henne nån dag i helgen, vare sig hon vill eller inte!;)





Jodå, det blev en Wallander ikväll, den var helt ok. Lite för lite action om jag får säga mitt. Lite trist när filmer segar, vill ha mer spänning. Men jag tycker den var bra i övrigt iaf.




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Har du sett Wallander Skytten? Jag känner en som är med i den :D Ganska bisarrt att se honom på film, sådär, hehe.

2010-01-21 @ 17:23:42
URL: http://sidekickbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0