Visste du att..

Visste du:

att jag vill - ha ett västerbottens hus i Söderbodan.
att jag har - världens finaste pojkvän.
att min senaste kyss - var i Måndags tror jag.
att jag lyssnar mycket på - samma musik hela tiden utan att jag lägger märke till det.
att jag funderar på - framtiden.
att jag pratar – med mina katter mer än vad som nog är normalt.
att jag inte gillar – kräftor alls längre.
att min första riktiga kyss – var i klass 4 el 5 på en snöhög med en kille som heter Mikael.
att jag avskyr när folk snackar - om saker dom inte har någon som helst aning om egentligen.
att kärlek är – det finaste som finns ♥
att jag gillar – att höra skidåkning på tv i bakgrunden när jag donar. (nåt som påminner om en trygghet hos mormor på nåt sätt)
att jag alltid kommer att – ha katter.
att jag är förälskad i – Nils
att sist jag grät var – Förra veckan.
att min mobiltelefon är – bara touch och jag faktiskt saknar min gamla.
att när jag vaknar på morgonen – så städar jag.
att innan jag går och lägger mig – så duschar jag oftast.
att idag har jag – varit ute på gården och kastat leksaker till Lennart.
att jag just nu tänker på - vad jag ska hitta på för nåt till middag.
att i kväll ska jag – se nåt program på tv4 fakta om jag inte misstar mig på dag.
att i morgon kommer jag – att plantera om mina blommor, tror jag.
att jag hoppas - att våran bebis kommer ut ikväll.
att jag verkligen vill - att våran bebis ska komma ut ikväll!
att jag är rädd för - att bebisen ska stanna kvar i magen så länge som det bara går.
att jag aldrig - varit så lycklig som jag är just nu.
att jag ljög senaste - ljuget för säkert inte så länge sen.
att när senaste jag sårade någon var - det pga dessa gravid hormoner som ibland förvandlar mig till en ond elak häxa och det var inte meningen.



Hela sanningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0