sol sol sol sol sol sol

 


Det är nog världens bästa väder idag! För i år iaf!:)
Solen bränner ju till å med när man sitter i solen. Helt underbart! Hade jag inte varit hög gravid så vet jag att jag hade hört skoter ljud i detta nu.
Men jag vet inte vad man ska hitta på när det knappt går att röra på sig. Känns trist o bara sitta hemma, men samtidigt så känns det lite riskabelt att åka iväg nånstans.
Den tåls o fundera på:)

Ikväll ska jag o Nils se en film som vänligaste Ulrika har skickat. "The Cove" heter den. Tror det är en ganska hemsk film, kommer nog att göra ganska ont i hjärtat att se den.



Jag stör mig på min blogg adress varje gång jag ser den. Jag vill inte ha pickmynose nå mer. Jag vill ha mitt namn. Men jag vet inte hur man gör när man flyttar bloggar, om det ens är möjligt?
Jag har ju en gammal blogg som jag aldrig använt, men jag är osäker på vad jag har för lösen in på den. Sen har jag ju alla inlägg på den här bloggen. Känns ju inte så lite drygt att kopiera alla och lägga in dom en efter en, det är ju ett par hundra st.
Eller om jag bara flyttar över? Äh, jag funderar på den en stund till.

Nu ska jag bege mig ut i solen:)

Hejsvejfarbrorfrej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0