parfym parfym parfym




Idag tog vi en tripp in till stan och hämtade ut mina beställda parfymer! Gissa om jag är nå nöjd, evadåjo!;)
Dom luktar så underbart alla 3 så jag vet inte vilken jag ska använda föst.
Men glad är jag iaf. Behöver kanske inte köpa parfym nu på ett tag. Jag har nog så jag klarar mig.

Glad glad.



Nu ska jag packa upp om övriga varorna som inhandlades idag. Sen tända lite ljus och mysa ner i soffan och se Lets Dance. Annars är jag iaf redo att bli avbruten när som helst för att få åka in på bb. (pik till bebis).

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: jossa

Okej men då ska jag se den filmen :)

Jo det är inte så länge kvar nu :P

Näe Mark stannar å jobbar, tills vi har bestämt oss för var vi ska bo..

2010-02-13 @ 08:48:32
URL: http://josefinviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0