lördag!

Japp, då var det Lördag, prick i mitten av helgen! Jag har städat, som vanligt. Fast jag drog på stort o dammtorkade köket idag. Inte illa Gunilla!
Vad ska man hitta på idag? Vetteklån! Fast jag ska iofs åka in till stan strax och handla, kylen är helt tom. Sen ikväll så hoppas jag på film, Ulrika skickar filmen som jag blev så nyfiken på igår. Så jag hoppas vi ska se den. Till filmen så ska jag nog göra en fruktsallad med annanas i tror jag. Visst låter det som en bra plan?



Sen måste jag ju säga att jag har ingen som helst aning om vad som är bra musik längre. När jag slår igång Spotify så står det helt still, jag vet inte vad jag ska lyssna på. Även fast jag är överpeppad på musik så finns det inte en enda låt som dyker upp. Jag behöver musik tips!!
Snart är bebis här, och då behöver jag en miljon nya låtar till min dator, eller jag behöver en mp3 och massor av musik. För då börjar promenaderna om!;) Jag längtar efter att få börja röra mig igen. Och få gå ner i vikt. Ska bli sååååååå underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0