hallonhallonhallon



Barnmorskan tipsade om ett té som "eventuellt kanske möjligtvis" skulle kunna påskynda det här barnet ut i världen på ett snällt sätt. Hon hade blivit tipsad av nån mamma som hade varit in o visat ett té som skulle kunna hjälpa till på traven lite. Jag har läst lite om det nu på nätet, och det är egentligen dom 6-8 sista veckorna av graviditeten man ska börja dricka det för att stärka livmodern o göra den spänstigare som i sin tur kan göra att förlossningen blir lättare. Det är tydligen speciellt bra för förstföderskor också av någon anledning. Och jag har ju bara 1 vecka kvar till bf. Men jag har iaf köpt en påse idag på T-Magasinet, smaken är väl inte den godaste men det kanske kan hjälpa till. Skadar ju inte att prova iaf!


Hallon är kanske det godaste bäret i världen. Titta bara på det!! Det vattnas ju i munnen!:)





Jag har ju tidigare samlat lite på filmer, men sen försvann typ hälften och då föll som det roliga bort lite. Har iaf inte köpt filmer på väldigt länge. Förut var det väl nästan 3 i veckan, iaf varannan.
Men intresset verkar ha landat på parfymer nu, jag köper inte 3 i veckan direkt, men det har blivit ett par st nu på senaste. Kanske är det för att jag inte har shoppat på evigheter och kläder passar inte så väldans bra just nu? Men jag fick 2 i julklapp, köpte sen 3 st själv, har en på väg från Tradera och nu precis nyss så beställde jag 2 st från parfym.se. Jag skulle bara kika om den jag fastnade för idag på stan fanns där och vad den kostade, sen såg jag att det var rea på typ allt. Så jag beställde två. Plus att allt jag kan komma på att önska mig i present när jag fyller år är parfymer. Dom kostar inte så himla mkt dom flesta och jag är inne i nåt parfym mani av nåt slag. Men efter dom här 2 så får det nog vara bra för ett tag tror jag, då har jag variation så det räcker en stund iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0