grattis mig

Ja då var det den 10 Februari och man blev 24 hela år fyllda! Det blir inga kalas och inga ståhej. Inte i år:) Jag ska baka en tårta och Sanna, Jonas & Caisa ska komma ut och provsmaka den.
Hade jag inte varit hög gravid med bf idag så skulle jag ha bjudit hit alla mina kära vänner. Men jag tar det en dag i taget tror jag:)

Idag är ju som sagt bebis beräknad att komma, men jag känner att h*n nog inte alls kommer som det är bestämt utan h*n blir nog lite sen. Men det är bra. Fint folk kommer alltid sent ♥ hehe.
Sen tycker jag att det känns bra om bebis väljer en annan dag än den här, så h*n får en egen födelsedag och inte behöver dela den med sin mamma:)

Nu ska jag luta mig bakåt i gungstolen, invänta ett samtal från min kära vän Sannabanan, sen ska jag börja baka tårtan!


:)

Kommentarer
Postat av: tessan

grattis så himla massor på födelsedagen vän!!!

hoppas du får en underbar dag och massa god tårta!<3

ville ringa å gratta men jag har inga pengar att fylla på telen för =`(

pussis!

2010-02-10 @ 12:57:50
URL: http://superviza.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis på födelsedagen! Tänkt att vi blir så gamla, rent av nästan vuxna!



Hoppas att du inte behöver vänta så länge på h*n, men så spännande :)



Tusen Kramar

2010-02-10 @ 19:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0