den är nog inte dålig!



Algot hittade en bit tejp som han kämpade med ett tag, var som tvungen o knäppa några bilder på honom under tiden för han såg så rolig ut ♥

Jag tänkte laga mat, men det går dåligt. För det fattas nån ingrediens i alla rätter jag kommer på. Ska jag vänta tills Nisse kommer hem med o laga mat? Känns ju som en evighet innan dess. Fast det kanske inte är så länge egentligen, bara jag som är så himla hungrig.

Jag satt och googlade på lite recept, och framför mina ögon så dyker det upp en bild på en tårta som jag tror hette nåt i stil med Godast i Världen.
Ja ni kan ju se själva!



Ja eller hur!! Den ser ju inte dålig ut. Och jag fyller ju år snart, om 8 dagar för att vara exakt. Så om jag inte ligger inne och föder barn just den dagen så ska jag nog baka den här tårtan ist!:) Den passar bra på Grattis Micaela dagen tycker jag!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är int dåli=)

2010-02-04 @ 23:01:14
Postat av: tessan

ååå men god tårtan den MÅSTE jag göra nångång!!!



haha så söt algot är!

2010-02-05 @ 18:46:34
URL: http://superviza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0