Julstämmning!



Nisse är på jobbet och jobbar och står i! Och jag sitter fortfarande kvar vid frukostbordet:) Julmusik sitter jag och lyssnar på också.. Det är väl kanske ingen överaskning att jag flera gånger per år får julstämmning!:) Så nu återigen är en såndan stund!:)
Jag vill tända doftljus med juldoft, tända granen, baka julfika och bara njuta av julen!:)
Det är ju faktiskt inte så super länge kvar om man tänker efter!




Igår kväll så var jag och Nils hos Sanna och hälsa på, EvaKarin hade blivit 44 igår om hon funnits kvar med oss. Så vi åt tårta för henne. Det var trevligt tycker jag.
Sen såg vi Svenska Hollywood fruar, första avsnittet för mig. Och jag säger då bara det, håll i mig!
Ja det är allt jag säger tror jag!

Efter det så åkte vi hem igen, och jag var tröttare än någonsin, jag somnade i soffan direkt jag la mig ner. Sen vakna jag och trodde att klockan var mitt i natten, men det visade sig att jag endast sovit en halvtimma ungefär:)

Nu ska jag lägga mig o vila en liten stund, sen göra dagen hemma sysslor och sen bege mig till stan. Ska handla lite högtalare till datorn, en hemtelefon, batterier, katthalsband till Sixten (han har tagit av sig det men minns inte vart han lagt det), glödlampor och lite annat smått och gott!:)

Älskar min Nisseprins! :-*


Kommentarer
Postat av: jessica

Är det inte för tidigt för julstämning. Du hinner ju lessna:(

Om vi säger såhär: Hade jag vare singel hade jag säkert haft 7 katter hemma. Jag är en crazy catlady. Men min sambo vill helst inte ha innekatt. Det är en ständig kamp. Men en dag ska jag segra!

2009-09-29 @ 21:30:42
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0