Hemtelefon

Japp, nu har vi skaffat oss en hemtele. Inte för att vi behöver en hemtele utan mer för att vi måste har internet genom den.. Men det känns lite extra kul när det ringer i den ist för mobilen!:p



Jag höll på somna på bordet idag, jag var så sjukt trött. Är tydligen för sent att lägga sig halv 12 nu mera tror jag.
Vi var och såg Flickan Som Lekte Med Elden igår, gaah! Allvarligt, så sinnessjukt bra film. Det är utan minsta tvivel den bästa svenska filmen jag har sett. Så grymt bra. Ni som inte har sett den än, se den. NU genast!

Katterna är inne på vilopaus en stund nu, eller inte Sixten han är ute och jagar råttor eller nåt tror jag. Men Algot ligger i trappen och sover och Torsten ligger här under köksbordet tror jag:) Det är så himla kul nu när dom alla börjat vara lite mera vana att vara ute, dom är så himla glada!:) Kärlekskissar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0