uh

Har haft en massa dåliga känslor ikväll, började när jag satte mig ner framför tvn.. Känner mig deppad och samtidigt lite irriterad. Jag vet egentligen inte varför.. men jag har mina aningar, eller nä jag vet nog visst. Men jag låtsas att inte veta för då känns det bättre. Finns viktigare saker i livet att påverkas av..

Jag har en underbar ängel i min mage, som snart ska komma ut! ♥ Tiden går så sjukt snabbt! Det känns både lite skrämmande och väldigt kul & spännande. Vore det inte för denna jäkla förlossning som ska oroa ihjäl mig bara! Men det är ju hur som helst bara en dag, en dag av skräckinjagande smärta!! Men, jag klarar det, jo det gör jag! (hoppas jag)...
Nils är förövrigt den underbaraste människan. Och det bästa av allt, det är min älsk, vi ska ha en egen liten familj snart:) Älskar.. det är vad jag gör! Mitt hus, mina katter, min prins, bebisen i magen!:) Plus lite till... Det är sånt som spelar roll.♥

Nu ska jag lägga mig o sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0