Pain?

Har börjat få superont i ryggen.. eller ok. Inte super men lagomt ont för att jag ska få klaga. (jag klagar alltid när jag har ont) Hur jag än sitter så gör det ont. Värst är det nog när jag ska kliva upp ur sängen eller ställa mig när jag suttit på en stol.
Nåja det hör väl till?:p

Det här är en ganska dålig dag tycker jag, har varit irriterad o halvsur hela kvällen. Varför vet jag inte, har bara varit det. Sen somnade Nils när vi såg Johan Falk också, vilket gör mig ganska arg!
Inte just själva somnandet. Utan att han ALLTID gör det, och när jag varje gång säger att vi kan se en annan kväll när han är piggare så svarar han oftast att han visst ska orka se. Då tror jag ju på han.. Men sen när filmen är slut och musiken blir superhög så rör han inte en fena. Såg han ens filmen?

Nu sover han då iaf.. väldigt djupt. Skulle tippa på att han börjar sömnprata om sisådär 20 min kanske:)
Han är himla fin, den finaste faktiskt.. Även fast han somnar varje gång vi ser film:)

Nu ska jag lägga mig ner i sängen, se lite desperate o så tror jag:) Bebisen är iaf vaken och vill inte sova, så vi ska se lie serie:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0