Mjöh.

Idag har jag sovit LÄNGE. Var länge sen jag sov så här mkt.. Skönt var det! Förstår dock inte hur jag kunde bli så slut att jag behövde så mkt sömn.

Nåja, skönt vare!:)
Vad att göra idag.. Jo, jag ska städa, diska, tvätta, duscha, göra mig klar, åka in till stan och kika på barnvagnen. Det blir ju liksom aldrig av, och jag känner mig mer och mer stressad eftersom den ska beställas och det tar låååång tid innan den blir levererad. Så jag vill helst få det bortgjort!:) Sen ska vi om vi hinner svänga in på Elgiganten eller nåt och kolla om en tv till sovrummet. Det är så himla trist att somna till tystnad varje kväll, ibland hade det varit skönt att få somna till lite ljud också. Så jag hoppas vi hittar nån som inte är så himla dyr och som vi vill ha. :)

Betala hyran ska jag försöka komma ihåg idag, vore skönt o få det bortgjort med.
Sen ikväll så vet jag inte vad som händer, vi ska väl om vi hittar nåt bra klister fästa fototapeten i fågelburen. Skulle vilja få den klar nångång. Helst innan jul iaf, så det blir mindre fullt i köket.

På tal om jul, jag fick min vilja igenom. Det blir Ikea nån helg just innan jul. Då ska det shoppas julklapps för hela slanten! Sen även lite ljus och tavelramar till mig. Vi ska dessutom inhandla lite djurprylar från djurmagasinet där i Haparanda. Det är en himla kul djuraffär, dom har mycket kul. En hel del som passar bra in i fågelburen bla. Sen finns dom bästa katthalsbanden där med! Ska köpa en hel drös!
Pepparpepp!:)

Nu ska jag nog ta tag i denna städning. Har en sån där dag när jag önskar att den kunde göras av sig självt.
Bäst att ta tag i det innan jag dragit ut på det HELA dagen.


Love you Nils! <3 Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0