WHILE SHE WAS OUT




Filmkväll blev det. "While She Was Out" blev valet av film, och den var helt ok tycker jag! Vill man få stress nerverna igång så rekomenderar jag den. Vill man det inte så bör man undvika den. Men å andra sidan så har jag ju över nerviga nerver. Klarar ju inte av så mkt var gällande stress eller skräck.

Och imorgon så ska vi se "The Unborn". Jag vet inte om det är så klokt, men som tur är så ska vi se den här. Och då kan jag gå och dona på med annat om det blir för mycket för mitt skräck trasiga psyke.
Håller jag ut och ser hela så kommer jag att straffas för det sen när jag är ensam. Spelar ingen roll om det är dag eller natt, är lika rädd ändå.
Så vi får se hur det går!

Nu ska jag se det nya avsnittet av Greys sen ska jag sova!

Älskar dig Nils. Du är det finaste som finns. Puss på. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0