VAD BLIR DET FÖR MAT?

Chips?

Jag förstår inte vad som har hänt med mig, dom här senaste månaderna så har jag fått il på vissa maträtter. Och när jag väl fått tanken på nåt jag vill äta så vill jag bara ha just det och inget annat. Som ett bortskämt rödhårigt barn ungefär.

Förra månaden och månaden innan den så var det i stort sett bara surströmming och janssons frestelse som existerade i mina mat tankar. Och nu är det antingen suring eller taco chips med guacamole dip på Micaela specialvis som duger. Vi har liksom fulla frysen, kylen + skafferiet proppat med mat. Men det hjälps inte. Vad är mitt problem?
Är jag super less och äcklad av all mat i världen och har bara kvar suring taco chips och janssons att äta nu eller är jag inne i en fas där jag bara vill ha supersalt mat? Nåja, dagens middag såg iaf ut såhär.



Gott var det och proppmätt är jag!;)



Annars idag så har jag varit med Julia, vi käka lunch på Ainas, räksallad för mig och tacotjosan för Julia.
Sen var det dags för Julias nålsicknings grejs, kan inte stava till det så vi kallar det för nålsticknings grejs för avslappnings hjälp! När hon sysslade med det så var jag och lille Josef ute på promenad och leta stenar och titta på bilar som körde på vägen, väldigt intressant om ni frågar honom! Efter en liten stund så kom mig gravida vän Maria och umgicks med oss, mycket trevligt!:)
Vidare sen till Shamania där Maria skulle införskaffa sig ett nytt smycke till läppen, blev så tjusigt så!:)


Josef gillar även att ta kort med min mobil och skicka vidare bilderna till nummer som inte finns:p Men jag han snappa åt mig ett litet kort på han. Sötplupp!:-*

Tvär stannade och köpte lite blommor till min prins idag, bara för att jag är så himla överkär och spårat lycklig. Så jag tänkte att han skulle få lite fina blommor när han kommer hem:)







Fina va?=)

Nu ska jag lägga mig i soffan och se ett avsnitt av Heroes, sen ska nog Nissepisse ha hunnit hem och då bär det av till Ostvik en stund:)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0