TYPISKT

Jag och Nisse fick en present av Leif & Yvonne när dom just kommit hem från Wien, bland annat ett gudomligt te. Det smakade underbart! Tusen tack!:)

Men när jag stod där så fick jag en överaskning, typical liksom! Inte så att livet går under direkt!:) But still!

Jag är lite rastlös, ska jag följa med Nisse att gå ut på promenad? Men grejen är den att jag inte riktigt känner för det. Är det för att jag har kommit av mig och blivit latmask no 1? Skull tro he!

Nåja, jag ska snart ta mig samman igen.


Kommentarer
Postat av: Alician

Sv. produkterna för lingonveckan hittade jag på www.hildur.se men de finns säkert i ekologiska butiker och sånt också!

2009-05-08 @ 09:34:01
URL: http://ladygreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0