SLUT PÅ AVSNITT = NY SERIE

Såg just sista avsnittet av Heroes, när det kickar igång igen vet jag inte. Ingen av serierna jag följer vill visa när dom kommer tillbaks i rutan.

Nu är det ju trots allt sommar, då behöver man kanske inte följa så många serier eftersom det finns så mycket annat kul o göra. Men vill man göra roliga saker varje dag? Tänk när det kommer såna här blåsdagar, när man blåser iväg om man öppnar dörren. Eller när man inte känner för nåt annat än att bara stanna hemma en kväll och se lite avsnitt. Hur går det nu då när det inte finns några avsnitt kvar.

Så därför tänkte jag starta med en ny serie. Satt och kikade lite på världens alla serier. Först tänkte jag att Lost kanske vore nåt. Men jag har hört att det har blivit så utdraget och jobbigt. Så jag valde House. Många pratar om hur bra den serien är och jag har ju sett lite avsnitt då och då. Så nu får vi se om det är nåt för mig!



När den serien är avklarad så kör jag kanske igång med Lost. Får se!:)

Igår så åkte jag till Frostkåge för att hälsa på Camilla. Stannade av hos Marcela och kikade hur dom fått till det i huset. Sovrummet var nog favvostället!:) Gillade tapeterna kan jag säga!
Sen gick vi vidare till kiosken, köpte lite grädde att blanda i kaffet + en kaka att äta till. Sen vandrade vi mot Camilla! När vi var framme så satt det en liten valp utanför som såg ut som en liten rävunge! Och jag ville ta den! Sjukt söt. Visade sig att det var Mia Brännströms 3 månaders valp. Hade hon sagt att jag kunde ta den skulle jag utan tvekan gjort det! Men varför skulle hon säga det;p

Vi fikade och tittade på barnen som lekte och levde om. Men det var trevligt. Sen var det skitkul att få träffa Camilla igen, sist jag träffade den tjejen var när jag hade lägenheten i Byske och hon var hem på en tvärvisit och var hög gravid.
Men det var kul att se henne, ska det bli mer av hoppas jag nu när hon äntligen flyttat hem igen!:)




Jag är så sjukt trött idag, känns som att jag ska somna där jag sitter. Kunde inte sova så bra inatt, det blåste ju så att huset skaka! Och då blidde jag lite rädd. Så jag var dödens trött när jag vakna. Och är det än.

Men lägenheten lukar skit, ser ut som sju svåra år här hemma. Jag ska laga mat om 2 timmar, och det känns inte så trevligt när det ser ut såhär. Helst skulle jag gå och lägga mig i sängen och se en film eller nåt och bara lata mig. Men jag måste städa. Puh. Tråk tråk tråk och äckel. Noll pepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0