HAR NI SETT VILKEN DAG???

HALLÅ DÄR! Vad är det för underbart väder idag egentligen????:D Man känner ju hur lyckan springer rakt in i hjärtat!!
Wiho!
Idag så ska följande saker ske.

• Vårmässan
• Hälsa på Nisses mormor i Byske.
• Åka till Ostvik och hälsa på världens sötaste bäbis.
• Njuta av den underbara solen!


Igår så var vi upp på BB och hälsa på Sara & Olas lilla plutt. Hon är så underbart fin att man nästan vill gråta när man ser på henne. Oj så liten och oj så söt.
Här kommer 2 bilder som jag tog igår.





Sötbäbis.



Filmkvällen vi skulle ha här blev i Fråstkåge hos Jocke & Lisa ist, för Nadia hade inga allergipiller med sig och då är våran lägenhet som döden för henne. Filmen som vi såg, "The Unborn" var säkert jätte hemskt, jag såg i princip ingenting. Och det är jag väldigt glad för, för den var visst hemskeligens hemsk!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi ringa herrskapet och se var dom håller hus och var vi ska mötas!


Sen tänkte jag bara säga att Nisse är den finaste människan på jorden och jag älskar honom mer och mer för varje dag. Jag är äckelkär.

Kommentarer
Postat av: hanna

Micaela!.. Vill inte du vara världens gulligaste o hjälpa mig en grej på bloggen?...:D

2009-05-12 @ 08:15:10
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: tessan

nämen va mysig å sommrig bloggen blev ju skitfint!!! =D <3

2009-05-12 @ 11:06:05
URL: http://superviza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0