U T M A N I N G




1. Ta närmsta bok, slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"Du vägrade ta emot bestraffningar när du hade brutit mot husets regler, du var som ett barn som håller för öronen och blundar för att slippa lära sig"
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan. Vad rör du vid? Gardinerna..
3. Vad såg du senast på TV? Vakna Med The Voice.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? Kvart över ett? (13.07 nära iaf.)
5. Bortsett från datorn, vad hör du nu? Lyssnar på musik.
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Gick en snabb promenad med Lennart.
7. Vad tittade du på innan du gjorde denna undersökningen? Olika bloggar.
8. Vad har du på dig? Mjukisbyxa och Nisses t-shirt.
9. Drömde du något inatt? Många konstiga saker.
10. När skrattade du senast? Idag när jag pratade med Sanna i telen.
11 . Vad finns på väggarna i det rum du är i nu? Lampor, tv, en stor svartvit talva, en skate med pussmotiv av mig och Nils, 3 Marilyn Monroe tavlor, surround system och en mindre svartvit tavla.
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Ja. två väldigt annorlunda okända personer som pratade med Lennart som att dom kände honom när vi var ute och gick.
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Härligt tidsfördriv.
14. Vilken var den senaste filmen du såg? Patrik 1,5.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då? Drömhuset jag ser i mitt inre just nu, köpa det mina närmaste vänner och familj behöver för att leva ett enklare liv. Skänka pengar till alla djur & barn som har det svårt, ge Nils allting jag vill ge honom. Ge mormor nåt väldigt speciellt. Resa & shoppa.
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Finns det disk framme när jag kliver upp på morgonen så finns det en stor risk att jag förvandlas till en föbannad djävul.
17. George Bush? Bleh..
18. Ingen fråga? Inget svar.
19. -20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Det kan jag tyvärr inte svara på, har ingen som helst aning än.
21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Beror på hur lång tid det handlar om. Månader - Ja. År - Nej.
22. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till Pärleporten? Välkommen mitt barn, nu ska du få träffa dina nära och kära som du så många år har saknat.
23. Vilka fyra vill du ska svara på dessa frågor? Jessica, Tina, Hanna, Marcela. (Och alla andra som vill)

Kommentarer
Postat av: identity

sv: jag har ingen bild på den, men den ska också vara gul, fast ljusare, också är det typ en blomma på den, också...hmm... är det inga band :)

2009-03-12 @ 15:02:22
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: Tina Dahlberg

Gör du inte? Det hade jag ingen aning om. Har du varit vegitarian länge eller? :)



Jag har antagit utmaningen :)

2009-03-12 @ 15:34:30
URL: http://terinap.blogg.se/
Postat av: Jesicca

Jag ska faktiskt också¨göra den:D

Hur är läget med dig? Har inte hört av dig på länge:(

Det är ju så man saknar dig ju!



Pussss och Kraaaaam:D

2009-03-16 @ 09:36:43
URL: http://jesiccablivandeglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0