TYSTA DAGEN

Idag är det inte livat, varken apan, bloggen, bilddagboken, mobilen eller msn. Några viskningar men annars helt tyst.
Kanske är så att folk har ett liv och gör nåt vettigt idag?:p




Älsklingen min jobbar extra länge idag så han kommer nog inte hem föränn senare ikväll, sju kanske.
Så jag ska gå till frysen och se vad man kan laga till middag.
Och efterom att det inte finns så mkt att göra i denna tysta dag så ska jag njuta av det jag älskar. S E R I E R.
Sen ska jag börja på en ny serie, "Brothers and Sisters". Maria säger att den är så
extremt bra, så jag tänkte tro på det och börja se.
Har första säsongen nerladdad så jag ska börja ikväll.

Adios!

Kommentarer
Postat av: jessica

älskar bra serier. Det är som en bra film som aldrig tar slut :)



ja jag tycker så synd om min bil:( Stackarn, men jag fick tillbaka den iaf :)

2009-03-10 @ 20:51:39
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0