TORSDAG

Det har tagit mig ett par timmar nu att vakna till, och nu slog kaffet till i kroppen på mig!:)
Idag ska jag fara till Sanna hade jag tänkt, vi ska måla i köket:) Wiie!
Det är så kul att måla tycker jag.

Jag satt och funderade på hur man ska göra sovrummet i huset, jag ska ju ha lila saker och sådär,  och då tänkte jag först att man nog ska ha nåt lila i tapeten. Men sen slog det mig att det ska jag nog inte alls.
Jag ska antingen ha en fototapet som fondvägg, eller så ska jag ha det på övervåningen.
Men jag tror att det kan bli hemskt tjusit om vi sätter en svartgrå tapet i sovrummet, sen våra lila saker på hyllor osv.
Plus att jag har tänkt att inhandla lila/svart överkast och kuddar.
Lite tavlor med nåt lila/svart motiv.
Tror att det kommer bli tokläckert!

Nu ska jag hitta mig lite idéer till köket, för det är ganska tomt där i fantasin.
Övervåningen ska vara vit med gröna dekorationer har jag tänkt:)

Nä jag måste surfa runt lite nu och kolla vad jag ska ha alltmest!:) Wii det är så kul sånt här!:D
Hihihi.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0