SÖNDAG



Jordu, ikväll blir det bio för fulla muggar - Män Som Hatar Kvinnor.
Som jag har längtat, och nu idag så ska det äntligen ske! Bäst nu att filmen är så bra som jag har föreställt mig att den ska vara!;)


Våra planer för gårdagen blev ändrade, vi åkte inte till Byske och hälsade på Nils mormor, det blir idag ist!:)
Men vi åkte till Ostvik till hans farmor och farfar, fikade och pratade på.
Sen vidare till Sara & Ola för att äta den extremt supergoda qournpajen, som hans mamma gör.
Jag skulle äta den varje dag om det gick! Nä okej inte riktigt men ni fattar;)

Bi hämtade även hem dynorna till soffan, rena och fina. Underbart att ha soffan hel och fin!
Varade dock inte så länge! FÖRBANNADE KATTER!
Vi hann stoppa det i tid så det kom inte så mkt kiss, men ändå! Jag älskar våran soffa, jag vill gärna ha den kvar!
Nu ska vi strax åka iväg och inhandla ättika & offspray.
Sen ska soffan sprayas överallt.

Och jag är lika slut och trött idag, fattar inte varför jag är såhär slut. Ögonen vill falla ihop!
Jag sov ju länge idag + att jag kände mig utvilad när jag vaknade, och nu känns det som att jag ska somna där jag sitter!

Klockan tickar och jag ska göra mig klar för att fara.


Älskar dig Nils!:-*




Morsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0