S O M M A R

Oooh du heliga sommar, KOM !
Jag sitter och messar med Jenny och jag känner hur jag nästn lyfter från soffan av pepp!
Inga ord kan beskriva hur mycket jag längtar efter att få gå ut och sätta mig på gräsmattan känna solens hetta mot my skin! Och öppna en öl till det med denna låt på fullt ös!


Ånej jag klarar inte av det här, det är sant! Jag spricker av pepp!!
Sen att jag efter det lyssnar på Björn Gustafsson - Carina Berg gör inte peppen mindre. För den låten om är ju sommar!
Lägger in den med!

 

Jag måste sluta skriva nu innan jag språrar ur mer.

Kommentarer
Postat av: identity

Darude - Ecstacy är skitbra :D

Jag vill också ha SOMMMAARRRRR :/

2009-03-12 @ 10:53:41
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det var så himla skönt att få komma bort ett tag! Vart bor din mormor? =)

2009-03-12 @ 12:15:19
Postat av: Marcela

Hahah jag vet, jag är sämst! ;)

Jag har ingen kamera så jag kan inte ta något kort, men det ser ju typ ut på samma sätt som när jag brukar ha långt och rakt hår, sen färgade jag det svart :) så att det skulle typ bli samma färg.

Jo vi funderar ju lite fram och tillbaka om vi ska flytta till Storkågeträsk :) Men jag trivs ju som så himla bra i Frost :D Ja du jag har ingen aning varför jag måste pissa än!!...Men jag hoppas det blir ett slut snart, käns som att han gör det bara för att jävlas med mej nu!...

2009-03-12 @ 12:27:16
URL: http://marcelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0