P U H H H P U U U H !

Jag är så slut i alla mina muskler !


Var egentligen tänkt att vi skulle åka alla samlade, Marcela & Walle, Maria & Nicke, Rickard, Jocke Kim
och alla andra, men för det första så var Nisse tvungen att åka och hjälpa Rikard, det tog ju sin lilla tid.
Sen när vi väl var på väg så skulle tokarna ut på isen, (jag vet, många tycker att jag är töntig, men även om isen
 är så tjock att man kan bygga skyskrapor på den så blir det inget av) så jag, Nisse, Kim, Jocke & Jeppe skulle köra
runt i Ostvik/Frostkåge. Blev i slutändan bara jag Nisse och Kim pga av dåligt humör av endel skotrar.


Lennart fick åka med på skotern, mellan mig och Nils satt han.
Han är ju ingen knähund direkt så det var bara att hålla ett statigt grepp så att han inte
skulle trilla av. Gissa om det var jobbigt i armarna! EEHJO!
Vi körde  runt ganska länge, körde bland annat genom ett helt rensläkte på ungefär 1000 (?) renar.
Dom är allt bra söta, speciellt dom små:]



När vi kom till stor ängarna så fick Lennart
springa efter oss, ojojoj vad han hade kul,
han sprang som en tok sötskallen! När vi
stannade av så tvär vila han i 2 min sen var
han ivrig och satt sig bakom skotrarna igen
och väntade på att springa igen. Oj så kul
det var att få energin sakna men säkert ge
sig av. Och nu ligger han utslagen i hallen
och sover. S K Ö N T att ha han lugn för en
gångs skull. ♥



Och nu efter mat och dusch så
ligger jag i soffan och njuter
av Skumdums nya skiva som
Kim äntligen kom ihåg att ta
med sig.

Nisse är ute med grabbsen och
festar, hade tvärt tänk att haka på,
men då kom jag på hur fruktansvärt
tråkigt jag oftast har när jag går ut
här i stan så jag beslöt mig för att
stanna hemma med datorn och
djuren ist:)


Ikväll är det: photoshop + blogdesign, heroes, private practice, film & melodifestivalen - andra chansen tillsamans med min djungel.



Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Jesicca

Jag kunde pimpla då för att isen fortfarande var skit tjock :)

Och jag kunde åka båt för att det var öppet på ett stort ställe som vi fiskade i:)



Finns lite is, men inte mycket kvar:)

Det har faktiskt varit riktigt varmt här;)



Saknar dig din solstråle! KRAM!

2009-03-08 @ 15:54:00
URL: http://jesiccablivandeglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0