ONSDAG

Vad ska ske idag?
Jag ska fara till Sanna, hon har fått flytta tillbaka till huset för toan är färdig renoverad nu.
Måste komma ihåg att ta med mig hyllorna till henne som hon fick av mig, dom ska visst
få bo i badrummet:)

Jag vill flytta nu, kan tiden skynda sig lite.
För om jag är nå less på att bo i den här trångheten.
O M !
Tänk om jag bodde i huset nu, kunde släppa ut Lennart
på gården, katterna kunde springa fritt hur dom vill.
Jag skulle kunna dona på hemma och göra det fint.
För här går det inte att dona så mkt mer. Ingenting ryms ju.
Om 20 veckor ungefär, då får vi flytta in. Det är inte så hemska länge ändå:D
Yaay!!:D WiI!!

Ikväll ska Nisse iväg på nån middag på järnbolaget, så jag ska fortsätta se min nya serie.
Jag såg 2 avsnitt igår, jag känner mig inte såld än. Men efter ikväll så kanske jag är det.
Imorn så kommer det ett nytt avsnitt av Greys Anatomy & Private Practice. Me like.

Jag ska skriva ett cv i veckan, och jag måste säga att det finns ingenting i världen jag är så dålig på, jag kan verkligen inte! Det blir aldig bra.
Men jag måste ju, för jag måste ha ett jobb.
Jag har så mkt saker jag måste köpa. Eller jag måste väl inte men jag vill.
Behöver en ny mobil och en ny dator.
Mobilen krånglar hela tiden, lägger på av sig själv och lever sitt egna lilla liv.
Min dator är keff, den gör också som den vill. Plus att den har virus och skit. Och skärmen lyser knappt, så man ser inte så bra.
Jag använder Nisses dator, och det är en hp dator, den funkar. Det gör den. Men den stänger av sig själv när den blir varm, och det blir den ganska fort. Så jag säger att jag inte är någon idol av hp.
Jag tänkte köpa mig en vit liten plutt dator.
Så jag behöver ett jobb! NU! Så jag tror att morgondagens arbete blir att skriva ett cv. puh.

Nu ska jag dricka mig en koppekaff sen göra mig i ordning för att fara till Sannapannalanna.

Adios!

p u s s p å d i g n i l s j a g ä l s k a r d i g m e s t a v a l l t i v ä r l d e n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0