NAGELACK

Hur irriterande är det inte när man kämpar med naglarna, sen stöter man i saker och allt blir kladdigt?
Mig irriterar det väldigt mkt idag.
Så jag sket i att vara noga och försöka göra det fint, målade dom knallröda ist. Det blir oftast bra och nästan aldrig fel.
MORR!

Jag längtade... Väldigt mkt:'(


Nåja inte mkt att göra åt det, vill iaf inte prata om det. Dagens höjdpunkt är iaf One Tree Hill & Gossip Girl. Hur många veckor har man inte väntat om jag får fråga!:) Äntligen här!
Jag ska gotta mig i ett avsnitt nu strax hade jag tänkt.

Lennart ligger och grinar för att jag inte släpper ut honom på balkongen, men jag kan inte göra det förän Nils kommer hem och stoppar in Jakop på badrummet.
Det får nämligen inte dra på honom för då kan han få lugninflammation och dö. Det vill jag inte riskera bara för att Lennart ska sluta grina:p
Han får allt fäll några tårar till stackarn.


Tjingtjongkinamong.

Kommentarer
Postat av: Jesicca

Ja det innebär ju fan det.

Men gbg, måste dit snart igen.

Fan vad kul det var! Haha.

Och jag kan inte sluta tänka på teasa som typ satt i

din mat medans du åt haha!



-Du föressten, när man har skrivit klart ett inlägg

på bloggen och ska lägga ut det, hur får man då en sån där ''bild'' där nere på inlägget som du har?

Jag vill åssssååå ha eeeeen!!!

Teach me;D

2009-03-17 @ 12:03:33
URL: http://jesiccablivandeglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0