MEN MICAELA ENBERG!!!



Idag sov jag till 12!! FATTAR NI, TOLV!!!
Jag får inte lite ångest av att ha sovit bort i princip hela förmiddagen! Och varför sov jag så här länge? Jo. För att vi gick och la oss halv 12 ungefär, men jag kunde inte somna, det var varmt, jag var inte det minsta trött och när jag ligger i sängen och bara vrider och vänder på mig så slutar det med att jag blir mer och mer irriterad för att jag aldrig somnar.
Så jag gick och hämta våran laptop och kröp tillbaka till sängen, tänkte se ett avsnitt av Brothers & Sisters. Men vad jag inte visste var att just det avsnittet jag började se var ett av dom mest spännande avsnitten jag sett hittils.
Så jag kan säga som såhär.. Ett avsnitt blev snabbt fyra, och vad blir klockan då? Jo halv 4!
Då borde jag vara rätt så trött visst? Onej, där låg jag i sängen med tankarna sålda på B&S, ville bara somna så jag kunde få vakna och fortsätta se. Men då vaknar jag kl 12 och känner att jag kanske ska göra nåt vettigare än att se min älskade serie.


Och jag har ångest, såååå mycket ångest. Jag hatar att sova bort hela dagen. Och jag måste hitta på nåt väldigt aktivt att göra idag, för annars kommer jag inte att somna ikväll heller.
För trött är ju det sista jag kommer att vara när jag sov hela dagen.
Åååh! Jag hatar att jag gör så här mot mig själv.

Vi ska iaf fara och handla idag, det gör mig glad. Tar dock inte bort min ångest. Men. Ja. Bajs.

Har gjort EvaKarins blogg klar nu, är lite små fix kvar på den, men jag ska först se vad Tobbe tycker.
Så nu har jag tänkt börja med Nils söta syster Jennys blogg, har småbörjat på den. Men jag känner att det inte är så jag vill att den ska bli. Så jag ska börja om från början. Får se när jag tar mig tid. För när jag börjar så har jag svårt att sluta.

Men nu ska jag iaf gåoch fylla på min kaffekopp, sen ska jag skriva en handlingslista!

ADJÖ!


Kommentarer
Postat av: identity

sv: Åhlens :)

2009-03-25 @ 15:36:41
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: jess

ja han borde göra det. Edward är ju den ultimata killen ;)

2009-03-25 @ 16:44:12
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0