MÄN SOM HATAR KVINNOR

Igår kväll så var jag och älskling på bio och såg
Män Som Hatar Kvinnor, så superduperbra!
Jag tycker att alla som inte har sett den ska ta sina
 rumpor till biografen och slå sig ner för att se den.


Före det så var vi till Byske och hälsade på nils mormor, snacka om söt mormor!
Gulledullan skulle jag kalla henne om jag våga:)
Sen vidare mot Åbyn där vi käkade suring, holycrap vad gott det är.
När vi flyttat till huset så kommer det att käkas suring ofta!
I lägenhet är det lite svårt att vädra ut lukten. För den är inte så trevlig när man har
ätit klart och är proppandes mätt.



Jag tvättar alla våra vita kläder i klorin nu, får se om dom blir nå vitare.
Annars får jag lägga dom i en balja med klorin över natten. Det börjar bara
lukta så mkt badhus:p
Vad det blir för mat idag har jag inte riktigt bestämt än.
Antingen fiskgratäng med räkor, eller så falafel med ris och gönsaker.
Det beror på vad jag orkar göra.
Ska fundera på den medans jag stökar undan.



Adios!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0