JAG ÄR FUL.

Det är vad Sanna säger.
Jag sa att jag var trött då säger hon att jag är ful. Trevliga meningar från min käre absolut översnygga vän!;p

Idag ska jag till kiroprakorn! Om det ska bli nå skönt.
Hela min rygg är ju paj, och nu ska den bli hel. Wonderful!:D

Känns som att det har gått 2 månader sen sist jag såg Desperate, och idag ska det ju äntligen komma. M E N  jag kan inte påstå att jag hittar det nånstans, sååå vem är det som har gömt undan detta efterlängtade avsnitt om jag får fråga?

Sannapanna är här och lånar datorn, hon ska skriva ett brev till svenska kyrkan. Hon vet bara inte vad hon ska skriva så hon hoppas på att hitta lite idéer.
Men det tror jag nog att hon ska göra!

Igår såg jag Twilight, för äntligen så fanns den att tanka ner, det tog sin lilla tid.
Och den var lika bra denna gång.
Längtar som en tok tills tvåan kommer. Nästan så att man vill räkna dagarna.
Lite för tidigt för det kanske:p

Vad man ska göra idag är fortfarande oklart.
Gå in till stan och knäcka tlll alla ben i kroppen.
Annars vet jag ej.

Ska läsa lite aftonbladet nu och dricka en koppekaff.
Adios.

Ps: Jag älskar dig Nils.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0