HELGENS HÄNDELSER

Det är inget särskilt som har hänt i helgen, jag har bara inte tagit mig tid till att blogga så mkt.

Iaf. I Fredags så blev det suring hemma hos Sara & Ola, äter mig alltid så övermätt att jag nästan vill kräkas efteråt. Men man kan verkligen inte sluta förän det är slut när det gäller suring. Det är bannemej den godaste maten på jorden nästan. Kvällen bestod av Lets Dance med chips och godis.
Och snart så är det suring igen!: ) Hemma hos Maria & Nicke så ska jag, Nils, Marcela, Danne, Sanna & Jonas ha en middagskväll!:) Jag längtar så in i norden!
Var länge sen alla var samlade. Så det ska bli riktigt trevligt:)



Även i Lördags så bar det av till Ostvik, middagen bestod av Lax & Potatis för mig och korvstroganoff & ris för dom andra.
Senare på kvällen så såg vi Robinsson, var inte så impad men det brukar ju sällan vara bra dom första avsnitten.
Blir nog bättre sen. Kanske.

Igår så hade ju jag & älsklingen 10 månader, vi gick på Lilla Kina och käka, sen hyrde vi Harry Potter och åt onyttigheter.

Så jag är väldigt nöjd med helgen!



Idag så hade jag tänkt att gå in till stan, men jag vet inte om jag ska göra det ikväll eller nu på dagen. Känns som att jag borde städa undan och börja med middagen ist och ta promenaden senare.
Men jag vet inte. Vi får se!:)

Ikväll är det sista avsnitten av Desperate!
Sen är det uppehåll.. IGEN. : (

Nä här blir det inga barn gjorda. Ska ta tag i det jag ska göra ist för att skjuta upp det hela tiden.

Tjingtjongalong!


Kommentarer
Postat av: Marcela

Jag längtar så himla mkt jag med :D Men snart så ska vi få äta och träffas ;)

2009-03-23 @ 21:24:25
URL: http://marcelam.blogg.se/
Postat av: Jesicca

Jag kommer att vara där belive me;)

Kan ju inte missa det, går bara inte;D

2009-03-23 @ 21:38:51
URL: http://jesiccablivandeglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0