DET KAN FUNKA.

Ska prova lägga mig nu, känner mig faktiskt little bitt trött. Så jag hoppas jag ska kunna somna.

Tänkte bara skriva några ord innan jag bäddar ner mig under täcket.
Har just sett ett avsnitt av B&S ( inte ovanligt, jag är ju nördarn ) och jag upptäckte att
jag bara har 1 avsnitt kvar, sen är det bara att vänta på att det ska bli ny vecka så jag får se ett nytt.
Och jag funkar på detta vis när det gäller serie maraton.
Jag vill se se se se och se tills jag har kommit ikapp alla andra, men när jag väl kommit ikapp så känns det
jätte trist att måsta vänta en vecka mellan avsnitten. För när jag har kört ett maraton så blir jag så extremt insatt
i serien att jag ibland tror att jag är med i den.
Idag när vi var på Willys och handlade så kände jag mig som en utav dom.
( IM SICK ! )
Så jag vet inte om det är så hälsosamt att leva sig in i en annan värld så här som jag gör:P Går liksom över gränsen känner jag ibland.
Men jag älskar det, serier är bland de bästa jag vet. Och nu behöver jag en ny att se.
Ska ta ikapp på Heroes, har några osedda ansnitt där, sen ska jag påbörja en ny.
Får se vad det blir!:)

Till er som inte ser Brothers & Sisters, BÖRJA SE NU! För det är en obeskrivligt bra serie!



Nu ska jag bädda ner mig i sängen brevid
Prinsen min som har somnat med laptopen i knät.

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0