BLOGGTORKA

Jag har varit så dålig på att uppdatera bloggen så att jag nästan skäms. Men jag bara känt mig ur fuktion på skriv-fronten. Har inte riktigt tid att skriva nu heller, klockan är massor och jag hade tänkt att hinna se nya avsnittet av OTH innan jag släcker mina ögon för ikväll. Men en kort sammanfattning av dagen innan kan jag väl ge.

Vaknade och gjorde morgon pysslet, duschade och efter det mys i soffan med kaffeslurken. Efter det tvättade jag 3 maskiner, mellan maskintvättningen så pratade jag en stund med Teesan i telefon, vi pratade allt mellan fruktansvärd djuslakt och felbehandling av djur till förlossningar(vilket jag får rysningar av att bara tänka på även fast det är ett bra tag kvar tills jag ens ska bli gravid). Sen pillade jag på med Jennys blogg och den är i stort sett klar nu, bara lite pyttepill med typsnitten, sen är den färdig. Jag har varit superseg jag vet, förlåt igen!:( När allt var klarrt och bettart så började jag med maten(sesam nuggets med ris & vitlöksås), smakade som att det kom från himlen om jag får säga det själv! Sen bar det av till Ostvik och vi fika, körde skoter så Lennart fick springa av sig, och han njöt mer än nånsing förr, han var så peppad att han stutsade runt som en gummiboll på ängarna:) SÖTVOVVEN!!
Sen bar det av hemmåt och här sitter jag. Nu är det One Tree Hill Dags!!;)




Godnatt efter det!=)

Kommentarer
Postat av: Elenae

Köper du helst kläder via internet eller irl? =)

2009-04-01 @ 15:01:48
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja, det är ju härligt att bara gå omkring och drööömma. :)



Tack! Är inte helt nöjd själv. Har snöat in mig totalt i allt som har med design att göra. Det är ju så jättekul när man börjar lära sig :)



Jag får också rysningar av att tänka på förlossningar. Nu när vänner runt omkring börjat få barn och man får höra, ingående, om hur det går till så tar jag 98345 steg bakåt. Fan så hemskt oooont =/

2009-04-01 @ 18:05:26
URL: http://terinap.blogg.se/
Postat av: Jenny

okej, jamen du det var ju bra att du berätta det, så jag inte sliter onödigt mycket på håret nu.



Japp.. himla gullig var den =)

2009-04-01 @ 18:46:03
URL: http://trolljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0