SOVA SOVA SOVA.

Hej och hå vad jag har sovit!
Igår kväll vid halv tio så kom Nadia & Kim förbi för att hälsa på, och som överaskning så hade dom hyrt en film som vi visst skulle se. Inte för att jag har nåt emot att se film men jag var bara så sjukt trött redan en timma innan dom kom. Men vi slog igång den, och Nisse började snarka lite lätt efter en halvtimma och mina ögon var redan då näst intill omöliga att hålla uppe. Tillslut ignorerade jag allt som kallas hyffs och la mig i sängen trots att vi hade främmande och så på filmen därifån. Såg dock inte många minuter innan jag sov som en stock. Förlååt Nadia & Kim för att vi var så tråkigt folk som somna när vi skulle se film. Men jag kunde bara inte hjälpa det!
Ska gottgöra det nästa filmkväll och vara vaken mer än 2 st!;)

Inatt drömde jag sjuka drömmar, ingen logik nånstans. Jag var tillsammans med Chad Michael Murray (Lukas i One Tree Hill). Jag hittade en röd Ara med bruten näbb som Nisse ville ha kvar även fast den var efterlyst av sin ägare. Jag jobbade på Norrgårda i Byske men det var ett virus där så nån blev galen och mördade alla som jobbade och bodde där. Men jag hann undan, och med mig tog jag en rosa palestinesjal.
Var kommer dessa ej så friska tankar ifrån?


Jag undrar om jag ska baka en limpa idag?

Just ja, vet ni! Jag har varit utan snus i hela gårdagen och hela idag dagen. Men jag är så suuuugen. OM alltså om jag klarar av att sluta snusa, då ska jag aldrig mer i mitt liv börja om. Det är kukigt jobbigt att försöka sluta.
Och jag vill ju som skita i det hela och bara ta mig en underbar god snus, men då har jag ju som pålågat mig själv hela vägen hit och det känns ju onödigt. Så jag ska försöka ett tag till. Känns det fortfarande lika plågsamt efter helgen så ger jag nog upp tror jag.


Det var nån som pratade i min dator när jag startade den. Men jag hade inget program uppe eller nåt. Vem var det som prata!??!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0