INGA ORD FÖR BLOGGEN.

Jag fattar inte vad som har hänt med mig, jag har ingen som helst skrivlust. Känns som att jag och bloggen börjar glida isär? Nä men så hemskt, så kan det ju bara inte vara.
Vi behöver bara lite tid ifrån varandra tror jag.

Jag ska ta en dator dag nån gång i veckan tror jag, så ska jag lägga in lite bilder och skriva av mig lite.

Idag ska jag springa med Sanna på stan, det har blivit mkt av det senaste tiden, och som vanligt när jag har noll pengar så hittar jag en miljon saker jag vill ha! Så är det alltid.

Så jag misstänker att det blir likadant idag.
Nu ska jag sluka en kaffekopp sen ska jag åka in till stan med min ståtlige prins!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0