HELGEN.

Jag har varit så dålig på att uppdatera bloggen på senaste, började ett inlägg igår men det slutade men att jag loggade ut ist, hade inget flyt i fingarna. Så jag gör ett nytt försök nu.

I Fredags så var vi i Ostvik på 50 års kalas iförväg. Det var mkt trevlig måja säga!:)
Sov dock hemskt dåligt natten till Lördag så jag kände mig som en yr höna mest hela Lördagen, men jag försökte hålla mig i gång så mkt som möjligt, men Nisse var bakis som aldrig förr så han var lite svår att få med sig i svängarna. :p Och det var ju så fint väder så jag ville ju inte sova bort den heller, för skulle jag stanna av för länge så skulle jag somna och inte vakna på väldigt länge!:p

Igår (varmaste dagen på tusen år) så åkte vi till Tåme och hälsa på farmor lite, sen vidare till Åbyn för att leta rätt på ett par skor och hämta Nova!:) Sen körde vi till Sandviken i Renholmen. Släppte hundarna och Lennart levde loppan i vattnet. Finns inget som han gillar lika mycket som att springa i vattnet. Ibland är han verkligen extrem söt!

Vi avslutade kvällen i Ostvik, sen körde jag Nisse Sara Ola och lilla Thilda runt och kolla på hus, och vi hittade några hus som vi ville ha. Dom som bor där nu måste bara flytta först såklart.
Men när jag har vunnit alla mina miljoner så kan jag köpa vilket hus jag vill!:)

På tal om lilla Thilda, hon måste ju vara den sötaste lilla bäbisen som finns. Jag vill så gärna ha henne!:)
Men jag tror nog att Sara & Ola vill ha kvar henne själva. :) Men jag ska göra en egen bäbis en vacker dag:) Och Teesan är så söt och säger att jag och Nisse kommer att bli jättebra föräldrar. Tänk den dagen man kan säga att man är en förälder, en mamma. Känns overkligt, men en dag så ska jag vara en hoppas jag:)

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag börjar lukta gott! Sen ska jag fara och köpa en doftolja så att lägenheten också börjar lukta gott. Den har en tendens att börja lukta illa, för katterna vill förpesta luften här inne.
Så underbart skönt det ska bli när vi får flytta. Jag längtar mer än ord kan beskriva!!
Släppa ut katterna är prio ett!

Nä nu får det vara färdigskrivet för nu!

Tjingelingan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0