Borta bra, men hemma bäst!

Såja. För det första så har jag just kommit på varför jag inte har nån skrivlust just nu. Det är för att dator kabeln inte är så lite glapp i utan väldigt mkt, så man kan inte ha den i knät för då försvinner strömmen.
Och jag otrivs när jag måste sitta oskönt och skriva.

Men jag tänkte lägga in några rader iaf, det var ju som sagt ett tag sen jag skrev.

Iaf. Är nyhemkommen från husbils semestern med Nils, Tobias, Nadia och Kim. Har haft hur kul som helst, Liseberg, Skara sommarland och Kolmården bland annat. Kolmården var dock inte så superkul med tanke på att vi var där förra året också. Men Liseberg och Skara var spårat kul!=)

Och nu sitter jag hemma och bara njuter av att vara här. Visst var det himla kul att få komma bort en stund, men jag har saknat mina kissemissar så galet mycket. Och att få duscha när man vill uppskattas mer än nånsin!:)
Man kan säga att jag är gladare av att vara hemma än vad jag var av att fara:)


Bilder kommer senare, vi hade bara en kamera och den tillhör Kim, så han har alla pics just nu. Men jag ska sno åt mig dom senare när tillfälle ges.

Ikväll funderar vi på bio, Harry Potter eller The Proposal. Men jag tror det blir The Proposal för Harry har vi ju tänkt se med ett helt gäng. Så nu hänger det på Nissepisse om han tycker att den verkar bra:) Annars åker vi nog och hyr en film:)



 

Nu ska jag laga mat och vänta på Nisse.

Tjingan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0