Vov Vov.

Vov vov som Jakop säger!:)
Japp nu ska jag bara koka mig en lax bit sen ska vi åka iväg och hämta vovven!:)
Sen ska vi förbi Willys och handla!

Det är någon som har lämnat en kommentar på mitt tidigare blogg inlägg Film kväll men är anonym. Så jag kan inte säga till när vi ska fara och se den för jag vet inte vem du är:p Så du anonyma människa, lämna en till kommentar med namn är du snäll:)

Okej okej då beger jag mig till spisen sen hoppas jag in i skockelockerna och hämtar hem hunden!:)
Kommer med en uppdatering och bild senare!

Tjingling!

Älskar dig Nils!:-*

Kommentarer
Postat av: Marcela

Skumt jag skrev ju att det var från mej, jaja då får jag skriva ett nytt då :D

2009-01-23 @ 16:36:15
URL: http://marcelam.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur går det me vovven?=D e han fin har du nån bild?=D=D=D

2009-01-24 @ 17:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0