Vänta och vänta.

Sitter och ser dålig reklam och väntar på att Nils ska komma hem så jag kan börja med maten. Han har nämligen champinjonerna och dom måste jag steka först tillsammans med löken annars blir det fel!:p
Det blir cournbitar i grönsaksröra med kockosmjölk och lite kryddmix!=) Smask!

Nä ärligt talat så är jag inte särskilt hungrig. Jag åt för mkt godis vid 2 tiden.
Men äter jag inte nu så kommer det att bli som det alltid blir. Småäter och småäter. Sugen hela tiden.
Sen känner jag mig som en överfull sockersäck. Vilket jag helst undviker.

Var nyss ut med Lennart, jag känner att jag börjar falla mer och mer för denne kille!




Nu ska jag ringa prinsen min och höra var han håller hus nånstans!!:)

Älskar dig Nisse!:-*


 


Kommentarer
Postat av: Tina Dahlberg

Nja, det gick sådär. Inte lika bra som första gången jag var där. Menmen, skönt att det är bortgjort nu i alla fall :)



Okej, vad härligt! Mysigt med så många djur ju. =)

2009-01-28 @ 20:21:37
URL: http://terinap.blogg.se/
Postat av: jessica

Åh, champinjoner är så satans gott!

Jag med, beställde den dirr, var tokbillig rea, typ allt kostade 150kr st! Gaaalet

2009-01-28 @ 22:53:48
URL: http://jwikberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Så du har fått din hund tillslut.. så roligt :D

2009-01-29 @ 10:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0