Twilight.



Var ett tag sen vi var på bio och såg Twilight, och jag sitter och kollar varje vecka om den har kommit ut så man kan ladda ner den, men det verkar hopplöst!
Så jag var på Maxi och köpte mig första boken ist. Började läsa den i Lördags. Och jag kände mig fast efter första sidan. Det är ju så att böckerna alltid är bättre än filmerna. Och är det så även i detta fall så kommer jag inte göra annat än att läsa läsa läsa!
Alla som har sett filmen vet ju hur underbart bra den är! Man vill bara se mer när den är slut. Men det dröjer ju oftast minst ett år innan nästa kommer.
Jag väntar spänt!
Det är ju bättre att se filmen först och sen läsa boken, annars blir man besviken på filmen för att boken är bättre. Men jag kommer ju inte kunna hålla mig ett år mellan alla böcker. Så jag får nog ta att bli besviken när nästa film kommer.


Kommentarer
Postat av: jessica

Ja du micka! nu är du fast i dom därböcerkna.Går ej att sluta! dom är så braaaa! :)

2009-01-26 @ 19:12:12
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0