Trött as hell.

Ja jag kan ju säga som såhär att jag inte klev upp kl 05.30 som jag hade tänk, blev senare igår än jag hade planerat.
Sen sov jag dåligt när jag väl somnade, så jag får hoppas att jag somnar snabbare ikväll! För jag bara ska vakna med The Voice ! :)

Har varit vaken 1 timma nu, men jag är så trött, känns som att jag inte sovit på 3 dagar. Kaffet funkar noll.
Borde egentligen städa lite och diska, men jag har verkligen ingen ork. Böööh!

Var tänkt att vi skulle fara på Myrorna och kika lite idag, kolla om det finns nå billiga kläder. Men jag vette sjutticken om vi hinner det, Nisse jobbar på Eson idag och då jobbar han till kl fem och sen ska han kl sex till skatelokalen. Så det blir tajt att hinna då. Kanske blir imorn ist. :)
På tal om kläder, jag ska kolla om ett par skor nu!
Var för länge sen jag köpte nya skor att jag inte ens kan säga hur länge sen det var:p Ska kika om nya skor nu på direkten!!


 


Älskar dig Nils!:-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0